Rowenta Silence Force 4A++ stofzuiger met zak RO7476 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force 4A++ stofzuiger met zak RO7476 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fabian4889 12-07-2019

Lange snoer, stil en toch veel zuigkracht, veel accessoires.

We hebben de Rowenta Silence nu een paar weken in gebruik en we zijn er erg blij mee. Ideaal dat er zo'n lang snoer aan zit zodat je niet steeds opnieuw moet in en uitpluggen. De vele accessoires zorgen ervoor dat ik de verschillende ondergronden in mijn huis goed kan stofzuigen. Een aparte zuigmond voor harde vloeren, een andere voor tapijt, en zelfs gordijnen/ meubels hebben weer een andere, echt superfijn. Nadeel is wel, waar laat ik al die accessoires?
Het opvallendste van deze stofzuiger is toch echt het geluid, de zuigkracht is groot maar het geluid is zacht. Dat is wel erg prettig! We moesten even wennen aan de steel maar dat was na een paar keer al over.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • goede zuigkracht
  • lang snoer
  • wendbaar
  • veel accessoires

Minpunten

• zwaar

Rina286 12-07-2019

Stil en effectief

Deze stofzuiger is inderdaad stil en heeft prima zuigkracht. Ondanks het feit dat ie redelijk zwaar is blijft ie wel wendbaar. Je hoeft niet te sjorren.
Het meest praktische vind ik de handgreep en het borsteltje aan het uiteinde van de stang.

Pluspunten

• Stil
  • Wendbaar
  • Plintenborstel

Minpunten

• Zwaar

DorienKro 06-07-2019

Stille krachtpatser

Gekozen voor een stille stofzuiger.Bij binnenkomst aangenaam verrast door de vele accessoires, snel een keuze gemaakt voor mijn houten vloer en direct uitgeprobeerd.Hij staat aan,op volle kracht? Check , check dubbel check .... ja idd op volle kracht, goede zuigkracht maar een heel erg zacht geluid!Zeer aangenaam aangezien ik vaak podcast luister tijdens dit soort klusjes. De stofzuiger zelf is goed wendbaar en robuust.Ideaal voor mijn pubers ;-) Na enig prutsen had ik ook door waar dat ingebouwde borsteltje op de steel voor was, het bleek een borstelzuigmondje te zijn die vast zit aan de steel en daardoor altijd binnen handbereik is, heel handig om te gebruiken bij de plinten, traptredes of andere kleinere oppervlaktes.. De cocosmat maar eens goed onder handen genomen met de klopborstel, nu zie je pas goed hoeveel vuil daar nog in zat! Super blij met deze aankoop :-)

Pluspunten

• robuust
  • krachtig
  • stil
  • design

Minpunten

• gewicht

Danielle 05-07-2019

Stille stofzuiger met veel mogelijkheden

Deze heeft stofzuiger heeft mij blij verrast. Hij is heel stil, heeft een grote zuigkracht en tal van mogelijkheden qua opzetstukken. Wat ik heel handig vind is de uitschuifbare borstelmond op de stang. Deze heb je altijd bij de hand en is heel fijn in gebruik. Snoerlengte is ook oke. Het handvat aan de steel is in het begin erg wennen, maar bij een tweede of derde zuigbeurt is het al gewoon. De schakelknop van gladde vloer naar tapijt slaat soms vanzelf om, dit vind ik wel wat irritant. Je moet m heel goed aandrukken om dit te voorkomen. Wat wel heel goed werkt is de regelbare zuigkracht op de steel, hiermee zorg je dat je matje niet in de stofzuiger verdwijnt, want de zuigkracht is erg krachtig ;-) Overige opzetstukken zoals bijvoorbeeld de mini zuigmond is ontzettend handig voor haren van de huisdieren. Kortom een echte aanrader deze stofzuiger!!

Pluspunten

• stil
  • snoerlengte

Minpunten

• geen opbergruimte voor opzetstukken

Wen8 02-07-2019

Stille en krachtige stofzuiger

Wauw! Wat ben ik blij verrast met deze stofzuiger. Hij oogt en voelt degelijk, heeft een mooi design, ruime keuze aan meegeleverde opzetstukken en is stil, écht zoveel stiller als onze vorige stofzuiger. Wat ook ontzettend fijn is is de uittrekbare borstel aan de stang, handig voor kleine hoekjes etc. De stofzuiger rolt goed mee tijdens het stofzuigen en de handgreep aan de stang is erg fijn. Maar misschien nog wel belangrijker, de zuigkracht. Moeiteloos zuigt de stofzuiger alles op en beland in de meegeleverde stofzuigerzak. Wij zijn erg tevreden

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Meerdere accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Geen opbergvak voor de meegeleverde accessoires
  • Vrij zwaar

Kdbvdh 30-06-2019

Stille, fijne stofzuiger

Wij zijn zeer tevreden over de Rowenta Silence Force. De stofzuiger is eenvoudig in elkaar te zetten en maakt zijn naam waar, want het is echt een stille stofzuiger. De lange snoer is erg fijn. De afbeeldingen op de stofzuiger spreken voor zich, waardoor hij makkelijk is in gebruik. Er zitten verschillende voetstukken bij. Jammer dat er geen opbergvakje in de stofzuiger zit om de hulpstukken in op te bergen. De stofzuiger is erg wendbaar en de hulpstukken zijn makkelijk om te wisselen.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Mist een opbergvakje

Veronica 29-06-2019

Geweldig

Ik heb dit product mogen testen en ben er vol van.
Wat een super stofzuiger.
Eindelijk stofzuiger met muziek aan door het geluidsarme en makkelijk haren van de hond te verwijderen door de mondstukken die erbij zitten

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Lang snoer
  • Veel mond stukken

Judith 28-06-2019

Lekker stil

Aan de verpakking was wel te merken dat de stofzuiger vrij zwaar is. Het is een krachtige stofzuiger met als grootste voordeel de lange slang, lange snoer en de handgreep aan de slang. Wanneer je door je huis loopt rolt de stofzuiger niet echt soepel mee, het snoer zit dan ook vaak onder vast wat wel irritant is. Voordeel is dat deze stofzuiger stiller is dan wat ik gewend ben. Heel veel hulpstukken aanwezig heb ze alleen nog niet geprobeerd. Wel blij mee dat slang wanneer je de zuigmond ervan afhaalt aan de onderkant rubbers heeft waardoor je muur en meubels bijv geen beschadigingen oplopen.

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer
  • Lange slang, rubberen onderkant

Minpunten

• Vrij zwaar, lomp
  • Snoer steeds vast aan de onderkant Vd stofzuiger

Fietje 26-06-2019

Zeer stille stofzuiger die zijn werk prima doet

Design
De stofzuiger ziet er mooi uit. Wel groter en zwaarder dan mijn huidige. Wat ik jammer vind is dat er geen opbergvakje is voor accessoires. Aan de achterzijde zit wel een accessoire, maar de overige is geen plek voor.

Prestaties
Het is nog even wennen met die handgreep, ik merk dat ik toch last krijg van mijn schouders. Dus ik vermoed dat ik 'm niet helemaal goed heb afgesteld nog. Dit zal vast beter gaan in de loop van de tijd. De stofzuiger zuigt alles snel en prima op. Af en toe even spelen met de instellingen en het opzetstuk. De mini tubro brush is echt ideaal voor stofzuigen van de bank en met de accessoire die achterin de stofzuiger zit kun je zo tussen alle naden van de bank/kussens. Het borsteltje dat aan de stang vast zit is echt handig, hiermee kun je zo langs de plinten en de traptredes stofzuigen. Het snoer is echt lang, ideaal! De rubberen stootrand is ook ideaal, Mijn huidige stofzuiger heeft dit niet en is rood, dus er komen regelmatig rode vegen op de muren omdat de stofzuiger er tegen aan heeft gezeten. Dat is met de Rowenta niet meer mogelijk!

Geluid
De stofzuiger is erg stil in vergelijking met mijn huidige stofzuiger. Je hoort op een gegeven moment niet eens meer dat je aan het stofzuigen bent. Zelfs de muziek hoor ik nu op de achtergrond.

Gebruiksaanwijzing
Er is een gebruiksaanwijzing aanwezig, echter alleen met plaatjes. Als je dit allemaal goed bekijkt snap je wel waar alles voor bedoeld is, maar ik vind een gebruiksaanwijzing in tekst wel prettiger. Maar dit is blijkbaar ook iets wat tegenwoordig bij nieuwe producten hoort, want dit zie je steeds vaker.

Conclusie tot nu toe
Gezien bovenstaande zou ik de stofzuiger zeker aanbevelen. Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik er 300 euro voor over zou hebben.